Spark i baken.

Jag har ingen motivation alls när det gäller att plugga de senaste dagarna, ja ingen motivation till något alls tycker jag. Har haft en tråkig och onödig vecka. En sån där vecka då jag velat få en massa saker gjort men fått absolut 0,0 % av de sakerna gjorda (okej, en sak har jag faktiskt fått gjord). Men det känns ändå lite som att jag slösat bort en vecka av mitt liv.

I helgen ska jag i alla fall ut med en annan svensk tjej som också bor här som jag inte träffat förut. Spännande! Det blir Wayne's i alla fall och jag längtar galet mycket! Otroligt länge sedan nu och jag känner att jag är i stort behov av lite rosé och få svänga mina lurviga. Ska förmodligen träffa ett par av mina gamla jobbarkompisar också under kvällen. Jag är glad att jag fortfarande är kompis med en del av dem jag jobbade med, vi träffas ofta när vi är ute och har alltid grymt kul ihop!

Ska försöka komma igång med träningen också, men nu har det ju varit iskallt här senaste tiden och jag har inte haft någon motivation att sticka ut och morgonpromenera (ursäkt nr 182704724). Men det ska det bli ändring på nu när vår och sommar är på infart. Har ju till och med laddat ner en träningsapp nu på mobilen som räknar kalorier och kilometer så det finns inga ursäkter.

Det var allt jag hade på hjärtat för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Marcus Ivarsson

Sv:

Jag åker hem på Söndag men du kanske vill träffas på lördag???



/// Marcus

2012-02-16 @ 23:13:15
URL: http://mivarsson.blogg.se/
Postat av: sarah

åh jag hatar sånadär "perioder" lr vecko då man inte har motivatiion ti NÅGOT alls..! har precis samma just nu, buää :S

2012-02-17 @ 07:32:15
URL: http://moisarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0