Hier soir.



Hade en så sjukt bra kväll igår! Var ute med en trevlig svensk tjej och hennes kanadensiska kompis och vi gick till ett par barer i gamla stan och tog några drinkar. Sedan träffades jag Jules, Swann och några kompisar till dem på Jazzrock. Det blev en del drinkar och en heeel del dans! Sjukt mycket folk men en riktigt bra kväll!

Är liiiite bakis idag, men inte överdrivet. Har precis ätit lite rester från igår och druckit ett stort glas Cola light. Känner mig mer mänsklig nu! Mer synd är det om Jules stackarn som skötte öppningen imorse. Och pojkvännen min som även var ute igår och sov typ två timmar... Jag har det rätt bra med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Johan

Bra bild.

2012-02-20 @ 09:43:47
URL: http://soulreggaeochfotboll.devote.se
Postat av: Isabelle

Ja det var en grym kväll! Måste göras om snart! Och vilken fin bild, hihi :)

2012-03-01 @ 14:51:56
URL: http://azurworld-sverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0