Bonne nuit!

Klockan är kvart i fem och nu går jag och lägger mig! Vi har vänt heeelt på dygnet de senaste dagarna bara för att S inte jobbat. Jag vågar inte ens berätta vilken tid vi vaknade idag... har redan haft ångest så det räcker över det under dagen! Ni skulle sett vår min när vi kollade mobilen "imorse" (i eftermiddags) och trodde att klockan var ett helt gäng timmar mindre. Haha, chocken! Jag avskyr verkligen den känslan.

Så imorgon ska jag gå upp i tid hur trött jag än må vara. Så blir det till att lägga sig tidigt imorgon helt enkelt.

Japp, så får det bli!


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Hehe, på just den där bilden hade jag 613/27. Men bilden är en månad gammal ungefär. Nu kör jag bara på 613 :)

2012-02-06 @ 12:05:10
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Mia

Åh gud ja, det är det värsta jag vet. Även nu när jag varit ute försöker jag tvinga mig upp innan 10.00 för jag får sån jäkla ångest av att en dag av mitt liv sovits bort. Hehe, måste vara ett ålderstecken eller hur? :)

2012-02-07 @ 11:03:00
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0