Pinsamt....

Igår:

Jag och pojkvännen går till poolen på kvällen för att ta ett kvällsdopp. Ut genom residenset, stänger porten. Kommer på att vi glömt nycklarna till lägenheten. Vi står i badkläder. Utan nycklar, utan mobil, klockan tio en lördagkväll. Till saken hör att hans föräldrar som bor i samma residens samma morgon åkte till Paris. Jag får panik. Vad ska vi göra nu? I badkläder?!
 
Det slutar med att vi ringer på hos en av våra grannar (en av de otrevliga, som turligt nog inte var på alltför dåligt humör just igår) och pojkvännen får klättra över deras vägg/staket för att komma in på vår tomt. Med två av deras vänner som åskådare.
 
Jag kan ju säga att jag var något lättad över att vi lämnade balkongdörrarna öppna igår. Samt att vi bor på bottenvåningen.
 
Puh.

Kommentarer
Postat av: mormor

Så det kan bli, men slutet gott allting gott.

2012-08-19 @ 13:44:34
Postat av: Pappa

Tycker det låter lite kul faktiskt och på det sättet kommer ni eran granne lite närmare he he.
kram
pappa

Svar: Så fyndigt av dig, då!
Puss & kram
Karin

2012-08-20 @ 22:38:53
Postat av: Mia

Hahaha, om det är till någon tröst låter det precis som något jag också skulle göra.. :)

2012-08-21 @ 14:51:50
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0