ursakta forseningen!

Nu har jag ju egentligen en dator med mig fran Sverige som jag fatt av pappa. Men internetanslutningen kranglade lite ikvall sa jag tog Sebs dator anda. Hoppas ni har forstaelse.

Har varit i Sverige och kommit tillbaka igen som ni kanske forstatt. Lika skont som vanligt att vara hemma och mysigt att fa njuta av vardagen.

Idag har jag varit ledig och jag har inte gjort ett jota. Skulle egentligen tagit tag i den gigantiska diskhogen men fy tusan vad trakigt det ar att handdiska. Jag avskyr det och ju mer disk det ar desto mindre lust har man att ta tag i det. Och nu borjar jag bli trott ocksa... nej, jag gar helt enkelt upp lite tidigare imorgon och tar tag i allt sant dar sa ar det fint och mysigt nar jag kommer hem fran jobbet.

Min nya mobil har ju aktiverats nu forresten, sa nu har jag ett nytt nummer. Ni som vill ha det kan ju skicka ett mail eller en kommentar pa bloggen. Ar lite smatt kar i den faktiskt. Har suttit hela dagen och fixat med att installera appar och facebook. Hur kul som helst ju!

Annars har jag absolut ingenting alls vart att beratta. Ska forsoka hitta pa nagot roligare att skriva imorgon.

Kommentarer
Postat av: mormor

Var snäll och maila mig nya mobilnr. Ha det gott.Puss o kram.

2011-09-16 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0