lördagkväll.

Sitter med en stor kopp te och försöker mildra halsen lite. Har egentligen inte ont, men sådär torrt och irriterat som det kan bli när man känner att en förkylning är på gång. Och tung i huvudet och känner mig sådär allmänt ynklig och orkar-inte-göra-någonting-ig. Önskar jag hade honung, det skulle nog göra susen för halsen!

Imorgon ska jag bara vara inne, kolla på film och dricka massvis med te! Och längta till tisdag.

Dessvärre, detta får mina kära föräldrar vara beredda på, så står det att det ska spöregna på tisdag. Dålig tajming och inte kul alls. Men det finns liksom inte så mycket man kan göra. Får hålla tummarna för att väderkvinnan spått fel och att resten av veckan blir fin! 

Nu väntar jag på att Seb kommer hem, håller på att göra i ordning middag!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Undrar om man skall ta med gummistövlar och syddväst ha ha åja det blir nog bra i alla fall men kanske ska man tänka på att ta med sig något för vädret ska ju ändå inte få stoppa det roliga, vi får ta och hyra en bil och sticka ut on the road.

pappa

2011-10-22 @ 23:25:26
Postat av: Karin

Haha, ja gummistövlar klarar du dig nog utan! Tror det bara regnar på tisdagen så det får vi hoppas på. Det skulle faktiskt vara kul att hyra bil. Det finns ju många fina ställen att se. Vi får prata om det sen! Puss

2011-10-23 @ 10:27:58
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Mormor

Förra fredagen skulle enl väderleks rapporten i recrptionen vara regn hela dagen. Men så blev det icke, solen sken hela dan från helt molnfri himmel. Så - lita inte på väderlekstjänsten. Kul att du får fira födelsedagen med mor o far. Hoppas du hinner bli frisk och kry. Puss o kram

2011-10-23 @ 15:20:31
URL: http:// softgotton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0