tv-night.

Har precis ätit popcorn med älsklingen och kollar nu på franska Robinson, Koh Lanta. Snart blir jag dock själv för han ska ut med en av hans kompisar som fyller år. Men inte gråter jag för det! Är riktigt sugen på hederlig tv-kväll och det ska bli skönt att bre ut mig över hela sängen här och zappa mellan tv-kanalerna! Sedan är ju dessutom finalen av dokusåpan Secret Story som jag följt slaviskt de senaste veckorna, och det kunde jag ju absolut inte missa heller.

Annars räknar jag mest ner till den 25 oktober just nu då jag får efterlängtat besök av mina kära föräldrar över min födelsedag. Ska bli otroligt mysigt som vanligt! Tiden går snabbt, snart är ni här igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0