311011



Ledsen for dalig uppdatering! Nu ar delar av min dator ute pa aventyr igen. Den nya datorn den har gangen... Seb lyckades namligen skicka med MIN batterikabel med sin dator som han skickat pa reparation... vilket betyder att min ar urladdad och ej gar att anvandas for tillfallet (grrr...). Forhoppningsvis far jag tillbaka kabeln om ett par dagar.

Hur som helst sa hade jag en underbar fodelsedag med mina foraldrar och S. Jobbade pa dagen och sen hade Seb en overraskning till mig som visade sig vara en harlig massage med oljor! Sa efter att ha mott honom sa var jag inne i en mysig liten lokal dar en thailandsk kvinna skulle ge mig en massage. Saaa skont var det och en perfekt fodelsedagspresent! Hann med lite shopping ocksa och fick ett par stovlar av mam + pap. Vi avslutade kvallen pa en restaurang pa Rue Masséna och sedan gick jag och S hem och slappade. Inget party har inte, haha!

Pappa har jattefina bilder pa sin kamera och eftersom jag tycker kvalitén ar mycket battre pa den (logiskt, systemkamera) sa tog jag inga bilder med min. Men har bara fatt en skickad till mig an sa lange, sa fler bilder kommer varefter!

Nu ar jag ledig i tva dagar och det kanns underbart skont for jag var bara ledig en dag forra veckan. Nu har jag som en minihelg! Tankte for det forsta ge mig ut och kopa harfarg idag for jag borjar bli trott pa min dassiga gulblonda farg. Vi far se hur detta slutar.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fan va typiskt, tänkte faktiskt skicka en efter en hela tiden så fort du tagit emot dom, nåja den som väntar på något gott .....

kram .

pappa

2011-10-31 @ 22:15:11
Postat av: Mormor

Vad fina ni är på bilden båda mina flickor. Kramar.

2011-11-02 @ 12:00:30
URL: http:// softgotton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0