A little update.

Nej nu ska man väl ta och tvinga ur sig ett blogginlägg ändå. Bara för mina trogna läsare där hemma!

Idag har jag varit på strålande humör, jag vet inte riktigt varför. Dagen har flytit på så skönt bra och inte ett problem har jag stött på. Kan inte minnas sist när jag känt mig på så bra humör utan egentlig anledning! Den irriterande tjejen jobbade jag inte med idag heller så det bidrog kanske en del. Sköna jobbarkompisar, bra ny musik i mobilen och Wordfeud-spelande med mamma. Sedan kom jag hem och hade så mycket positiv energi så jag började dammsuga och skura hela golvet (ja, hela det enorma golvet i vår enorma etta!). Nu sitter jag här på en nybäddad säng med Grey's Anatomy på tv:n. Som jag inte gillar egentligen, eftersom det är så typiskt amerikanskt och förutsägbart, men det är sådär lättsmält och skönt att ha på i bakgrunden när man inte riktigt kollar på tv:n.

Om tio minuter börjar dessutom Secret Story, en fransk dokusåpa som jag blivit beroende av på senaste tiden. Dokusåpor är ju som de är, men denna är riktigt spännande då alla medlemmar har en hemlighet som det är de andras uppgift att komma på. Det är så klockrena personligheter med också så det är sjukt beroendeframkallande. Fatta min panik förra veckan då när jag jobbade kväll och missade elimineringen... Men som tur är finns det repriser.

Dessutom laddade jag ner Glasblåsarns barn igår på datorn, tänkte se den ikväll kanske. Men det får jag nog göra själv för den fanns inte med fransk undertext.

Ja, det var allt för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Haha, jag har också sett den där dokusåpan! Fast jag tyckor den är ganska kass... ;)

2011-10-03 @ 22:10:44
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: mormor

Idag kommer jag att vara på gott humör när jag hade din blogg att läsa direkt när jag öppnade datorn.Vi skall iväg och dansa Roundance. Vi går på 2 kurser. Den första börjar kl 13,00 och den andra 15,30. Resan tar en dryg timme enkel väg, så vi är ganska trötta när vi kommer hem ca 20,30. Men kul är det och nyttigt för både kroppen och knoppen. Puss o kram.

2011-10-04 @ 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0