Soirée 90's.








Såhär ser min hårfärg ut nu förresten. Efter "jätteultrablekningen" jag gjorde nu i eftermiddags. Så värst blont blev det ju inte direkt! Att det ska vara så svårt att komma tillbaka blont igen. Får köra en till blekning om ett tag igen. Klippt mig har jag också gjort förresten!

Ikväll hade Seb biljetter till en 90-talskväll som tydligen skulle vara på Palais Nikaia, en konserthall här i närheten. Vi trodde det skulle vara någon slags konsert med artister som sjöng 90-talslåtar eller något i den stilen. Men tydligen var det bara som en sal i anslutning till konserthallen, där det hölls ett diskotek. Typ värsta mellanstadiekänslan med discolampa och rökmaskiner och en DJ längst fram. Haha!

Sen att det spelades låter som "Gangsta's Paradise" och "Mister Bombastic" gjorde ju inte att mellanstadiekänslan blev mindre påtaglig direkt.

Underhållande men vi drog oss hem igen efter trekvart och nu sitter vi i sängen igen och kollar på tv !


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Ditt hår nu är ju supersnyggt! <3 Har testat bli blond igen (efter att ha varit rödhårig och svarthårig).. det blev väldigt misslyckat)! haha



- Åh vad kul att du tycker det! :D Jag var också en bokmal förut men nu läser jag knappt aldrig längre, har liksom inte tid. Jag har nog också rätt höga krav på böcker. ;)

2011-12-02 @ 18:15:03
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0