Lidl.



Alltid kul att kolla på alla annorlunda produkter. Hittade dessa söta kakor med små kärleksförklaringar på olika språk.

Skönt med fredag! Tog mig an ett litet äventyr i eftermiddags efter jag slutat. Har tänkt leta upp Lidl sen jag kom hit och så behövde jag ändå köpa middagsmat så jag tänke att jag slår två flugor i en smäll.

Otroligt vilken prisskillnad det är! Nu ligger det lite krångligt till för att jag ska kunna handla där varje vecka, men idag handlade jag en stor matkasse och det blev nästan hälften så billigt som när jag handlar på mataffären där vi bor. Kan de inte öppna en Lidl här liksom?! Däremot är utbudet inget vidare, och kvaliteten har man ju inte stenkoll på. Men billigt kommer man undan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0