kidnappad till cannes!











Älskar dig!!

Fredagen var inte riktigt som alla andra fredagar. Jag jobbade till 15 och sen hade jag blivit tillsagd av hjärtat att ringa honom efter jag slutat och sen skulle vi åka någonstans tillsammans. Han hämtar upp mig och vi åker till Cannes, där vi tydligen ska ha en mysig picknick.

Helt plötsligt svänger vi in vid ett hotell, fyrstjärnigt i riktig Cannes-anda. "Visst ser det fint ut?" säger S. "Vi ska nämligen sova där i natt!". Jag fick världens chock! Hade INGEN aning om att planerat något sånt. Han hade sagt att han planerade en överraskning, men jag hade inte den blekaste om vad det kunde vara. Så vips så gick vi in och S hade bokat det finaste superior-rummet som var gigantiskt och helt underbart fint. Han hade snott med sig några extrakläder till mig och min tandborste. Hur gulligt som helst!

Han hade även gjort i ordning några mackor så vi gav oss ut i solen och satte oss och åt lite picknick. Jag har aldrig varit riktigt i Cannes förut, bara korta snuttar men då hade jag inte riktigt sett croisetten och alla fina butiker. Vilket shoppingmecka!! Skulle vilja åka tillbaka typ nästa helg och kolla in allt ordentligt på dagstid. Det var verkligen jättefint.

På kvällen gick vi ut och åt pizza på en jättemysig och charmig restaurang på en liten bakgata med mysig loungemusik och trevliga servitörer. En underbar middag! Sen köpte vi lite rosé och godis och tog med oss till hotellrummet. Däremot var vi båda urtrötta så efter ett varsitt glas höll vi på att däcka...

Idag jobbade jag så vid 11-tiden tog jag tåget från Cannes till Nice. Det var en helt underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: mormor

Så gullig o romantisk han är din Seb.Sånt har din gamla mormor aldrig upplevt och inte många andra heller. Ge han en stor kram från mig. Puss o kram.

2011-05-08 @ 11:17:57
Postat av: Pappa

Trevligt ni har det! jag var inte lika romantisk med kickan men visade ändå vad jag ville genom att ge henne en riktig " symaskin" .

Kram pappa

2011-05-08 @ 12:12:41
Postat av: REBECCA

Hej! :)

Härlig blogg. Har du lust att följa varandra via bloglovin? kram

2011-05-09 @ 09:08:56
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0