besök!

Älsklingen har ett nytt jobb (vid sidan av tennisen) och jobbar sin första dag idag. Fram till 22 så snart kommer han hem. Är superglad för hans skull att han har ett till jobb nu för tennisen har dragit ner på lektioner i veckan så han har inte jobbat lika mycket som förut. Men det faktum att han fått det här jobbet gör att vi kommer ännu närmare "vår" lägenhet! Nu fattas bara att jag får ett stabilt jobb. Och jag hoppas verkligen att min sökande ger något snart. Så kan vi nog flytta ihop om inte allt för lång tid!

Själv är jag
i gång med att packa just nu för att bo på hotell med käraste mamsen som kommer på besök imorgon och stannar till söndag! Ska bli hur mysigt som helst. Det är liksom annorlunda att vara i Nice som turist. Allt känns mycket mer bekymmersfritt och man tillåter sig att njuta lite mer. Och så ska det ju bli underbart att träffa min mamma såklart!

Ska även hinna med att lämna ett CV på en snabbmatskedja på flygplatsen. Såg nämligen att de sökte personal där. Halv ett imorgon landar min mor!


Kommentarer
Postat av: mormor

Ha det så kul med mamsen. Skall åka och rasta Wiggo nu om en 1/2 timma. Dina arbetsgivare är jättesnälla som låter dig vara ledig igen. Hälsa dom från mig.Hälsa även Seb. och gratta till jobbet. Puss o kram.

2011-03-31 @ 09:26:58
Postat av: Christine

Hoppas du får en riktigt fin helg med mamma :) Njut ordentligt av hotellfrukosten. jag är grymt avis på den, haha!

2011-03-31 @ 14:39:29
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja allt det där saknar jag med! Fast yogurten i Frankrike är ju helt underbar med, hihi :)

2011-04-05 @ 10:54:19
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; jag vet, och det är det som är så sorgligt!

2011-04-06 @ 10:39:52
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0