sondag

Om ni undrar varfor jag inte har de svenska bokstaverna sa ar det for att det ar fel pa min dator sa jag far lana Sebs...

Jag ar nu sjalv i lagenheten under tva veckor, med undantag fran lordag nar S kommer hem en snabbis. Kanns redan valdigt ensamt och tyst (och valstadat!). Hoppas veckan gar snabbt for jag langtar redan.

I fredags hade vi ju fest har och det kom runt 15-20 pers. Det var i alla fall valdigt lyckat! hade jattekul. Det var lite segt att jobba igar men det gick. Nar jag kom hem hade alsklingen stadat undan ALLT och det var inte en flack nagonstans! Blev sa glad for jag forvantade mig en katastrof nar jag oppnade dorren. Vi slangde oss i poolen direkt och pa kvallen var vi pa bio och sag nagon usel film med Tom Hanks och Julia Roberts. Somnade efter halva och missade slutet, vilket inte var sa ovantat. Sen var vi jattetrotta och dackade i sang.

Sen akte han imorse vid halv tolvtiden. Sen dess har jag legat vid poolen, diskat allt fran i fredags som fortfarande inte blivit diskat, vattnat graset och slangt in en maskin tvatt. Nu sitter jag har och kollar pa tv och gor ingenting. Ganska skont med sadana dagar.

Nu ar det bara runt tva veckor kvar tills jag far besok har sa det ser jag fram emot enormt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0