samedi

Idag ar det lordag och alskling ar hemma fram tills imorgon. Trots att det bara ar en vecka sen vi sags kanns det som en manad! Ikvall ska vi bara mysa hemma, titta pa tv och ata godis. Klassisk myskvall med andra ord.

Imorgon ar jag dessutom ledig. Sen far vi hoppas nasta vecka gar snabbt for veckan efter kommer min kara mor och mormor pa besok! Har lyckats fa ledigt bade mandagen och tisdagen nar de ar har och eventuellt far jag ledigt aven pa onsdagen. Sa det blir som en liten mini-semester for mig med!

Hoppas ni andra har det bra hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: mormor

Jättekul att du får vara ledig när vi kommer och hälsar på. Du får börja planera vår tillvaro där.

Har du kommit på nåt mer som jag kan ta med. Det andra är inköpt. Hälsa Seb. Puss o kram.

2011-07-17 @ 09:22:03
Postat av: Anonym

Ja, jag ska borja fundera lite! om det ar nagot stalle vi inte varit pa annu. Vad snallt, tack! nagot mer kommer jag inte pa for tillfallet. Pus och kram

2011-07-17 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0