älsklingens födelsedag.




Ska visa presenten sen.

Av sina föräldrar fick han bord och stolar för uteplatsen. Så nu kan vi sitta ute och äta! Vi fick ett bord också men det är inte monterat ännu.


Idag är det älsklingens födelsedag och jag väntar på att han ska komma hem och få sin chokladtårta och presenter. Vi träffades en snabbis för en timme sen men han var tvungen att åka iväg igen och fixa ett ärende.

Sen ska tydligen hans faster och kusiner osv komma hit meddelade hans mamma nyss. Hade ingen aning om det sa nu blir det snabbstadning...


Kommentarer
Postat av: Christine

Måste alla visa mat och godsaker på sina bloggar nu när jag är så hungrig!? Bah! Äh nu stänger jag ner, det här går ju inte ;)



Och ja, herregud jag försöker hålla i plånboken men gud vad mycket man vill shoppa nu!

2011-07-07 @ 19:24:05
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: mormor

Vilken maffig tårta. Den blev han väl glad åt. Hälsa och gratta i efterskott. Ha det gott. Puss o kram.

2011-07-08 @ 11:41:23
Postat av: Pappa

Är nu hemma efter en händelserik hojsemester genom polen , slovakien ,österike ,tjeckien, tyskland, danmark och så äntligen vårt kära svearike, helskinnade och utan pengar men med minnen.

Jag älskar er.

Pappa

2011-07-10 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0