aaaaand torsdag.

                                                     

Fick ett sant jaaakla sug efter salt helt plotsligt, ni vet som man kan fa efter att ha plaskat i vattnet och varit i solen ett tag (dock bara en och en halv timme, men anda). Sant dar sommar-salt-sug. Sa jag sket i att jag egentligen ska vara nyttig och sa tankte jag, asch. Har atit meganyttigt sedan i mandags sa en dag kan val inte skada? Det ar ju faktiskt sommar... *intalar mig sjalv*

Sa jag traskade ner till mataffaren och kopte mig nagot motsvarande Maxi Mix i Sverige, eller vad heter det? Ni vet den dar ladan med snacks i olika former, kexgrejer och sant dar. Skitgott var det! En burk med Nivea-lotion fick jag med mig ocksa. Sa nu har jag precis snaskat pa det (inte Nivea-cremen, men det fattar ni nog) och druckit lite cola. Inte helt fel en solig eftermiddag.

Kylen borjar gapa tom nu ocksa och jag har i princip inte mycket mer an creme fraiche, ketchup och senap och lite ost i kylen... plus pasta och sant i skafferiet. Svarforaldrarna bjod upp mig pa middag senare, far se om jag gar upp eller stannar hemma. Ar inte jattehungrig nu sa kanske klarar mig.

Nar jag jobbar behover jag verkligen ingen mat hemma, for da far jag med mig en macka hem efter jobbet. Aven en kaka ocksa om jag vill. Sa da haller jag mig liksom matt pa det. Nar Seb kommer hem daremot sa marks det skillnad. Da galler det att bankra upp ordentligt i kylen for han gar hungrig mest hela tiden...


Kommentarer
Postat av: mormor

Nu närmar sig helgen då du får hem din Seb.det känns väl skönt. Själv har jag tagit fram resväskan. Lägger i saker som inte får glömmas. Har du vanlig spis med ugn ? Har nämligen en helt ny pajform i nonstick material som jag tänkte ta med till dig. Finns det rutbröd där? Är du lika förtjust i det nu också? Imorgon skall jag handla, så om det är något mer du vill ha så skriv ikväll. Puss o kram.

2011-07-22 @ 11:40:02
Postat av: Karin

Ja vi har bade spis och ugn! Pajform ar alltid valkommet! det far du garna ta med om det far plats. Du far jattegarna ta med dig rutbrod ocksa om du far plats!! Annars kommer jag inte pa nagot mer, forutom kaviar! Puss och kram

2011-07-22 @ 18:01:27
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0