2 days to go!

Imorgon ar det sondag, aaaaaaaaantligen. Vilket betyder jobb fram till 16, och sedan mysmysmys med karleken och forberedelser infor mandagen! Packa en liten weekendvaska till hotellet ocksa, jag har ju faktiskt lyxen att jag ska fa bo med min mor och mormor pa hotellet.

Annars inget nytt. Lag vid poolen trekvart efter jobbet, precis som igar. Vid 16-tiden ungefar. Det ar sanna dar korta stunder senare pa eftermiddagen som ar bast om man ska sola. Da branner man sig inte och far inte solsting pa kvallen! och sa bygger man upp en snygg langvarig branna.

Nu ska jag ta ner min "weekendvaska" (en stor tygpase, men weekendvaska later glammigare) och se hur mycket som far plats i den.

Kram pa er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0