freeedag

Åh vad skönt! Har inte sovit mycket i natt på grund av att vi var på bio igår kväll som slutade halv ett. Åååh, jag somnade på bion!! Såg den där med Jake Gyllenthaal som för övrigt var väääldig snygg (min favorit bland manliga skådisar, för den som inte vet det). Till och med s erkände att han var väldigt snygg. Så typiskt bara att jag ska somna hela tiden nu för tiden. Samma var det när vi såg den där filmen med Russel Crowe som S sa tydligen var "huuur bra som helst". Somnade i mitten och missade allt det viktiga i slutet! Precis som igår då jag verkligen inte orkade hålla mig vaken utan somnade på S axel. "Fan!" tänkte jag. Onödigt att se en film om man ändå missar slutet...

Jaja, det är svårt att hålla sig vaken när man går mitt i veckan och har jobbat. Får skylla på det. Inatt har jag inte sovit många timmar så jag var trött och hade lite huvudvärk när jag vaknade imorse. Men det gör inte så mycket för det är ju fredag!

Ikväll ska vi äta musslor på vår favoritrestaurang. Vi åt musslor på ett annat ställe förra helgen men usch vad de var äckliga! Moules à la creme men grädden låg liksom i klickar ovanpå istället för att vara blandad i skyn. Sen var det konstiga hårstråliknande strängar som hänge från alla musslor. Åt inte många av dem för jag tappade aptiten... Kunde inte låta bli att föreställa mig en peruk liggande bland musslorna...

Imorgon är det nämligen så att jag, S och hans kompis Mike ska till Milano fram till söndag. Vi ska bila dit och sova på hotell en natt! Så vi åker imorgon bitti och när vi kommer fram tar vi något att äta och går runt och ser oss omkring i staden (det jag hoppas mest på, killarna tänker mest på klubbarna! jag skulle gärna sett massa sevärdheter, men det har vi inte så mycket tid för...). Ska i alla fall bli jättekul att se staden och även gå ut i Italien! Sen åker vi hem valfri tid på söndagen.


Milano


Kommentarer
Postat av: Mormor

Lyllis som får besöka Milano. Ha det så kul. kram.

2011-01-14 @ 16:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0