Julklappshandling, bio + julmarknad.

Detta står nämligen på planerna idag!

Jag är ju ledig så jag tänkte åka in och handla lite julklappar (har inte handat en enda ännu, skandal!). Sedan slutar Seb vid halv fem och då ska vi ta en runda på julmarknaden. Ska bli riktigt mysigt att sitta med en varm choklad och titta på alla skridskoåkare. Vid sju ska vi gå på bio, en fransk film som heter Intouchables som fått väldigt bra kritik. Återkommer med betyg senare.

Ska bli mysigt med en heldag! Och jag har tjatat i evigheter på att gå på julmarknaden så nu slipper han höra det på ett tag... Jag var ju där en sväng själv förra veckan för att kolla in läget, men det är ju inte samma sak när man är båda två som stroserar runt. Räknar med en ordentlig dos julkänsla!

Förresten - om exakt en vecka åker jag hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0