ledig dag.

For er som borjar trottna pa min franvaro av svenska bokstaver, sa beror det pa att min dator ar sonder och skickad hem till Sverige. Anvander alltsa Sebs dator och det far ni formodigen sta ut med ett tag till!

Idag har varit en otroligt skon ledig dag. Vaknade vid 10 och tog bussen till stranden i Nice for en gangs skull. Stenig och fullproppad med turister men jag tycker atminstone det ar skont att ha nara till stan nar man trottnar pa att ligga i solen. Vilket jag gjorde efter cirka en timme. Jag gick alltsa in till gamla stan och tog en glass i smakerna Kinder Bueno och Ferrero Rocher-choklad. Glass ar en raddare i noden i denna varme!

Sedan ringde alsklingen och han hade fatt sluta tidigare. Da kandes det plotsligt valdigt onodigt att ga runt och strosa sa jag borjade bege mig hemat igen. Sen har vi slappat i lagenheten mest hela dagen.

Nu ar han och hamtar en kompis till honom som ska komma hit. En tjej som jag inte traffat for hon har bott i Kanada typ tva ar. Sa ja, det ar vad kvallen bestar av!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej hjärtevännen. Här hemma börjar det redan kännas lite höstaktigt. Det har regnat en hel del i veckan och temperaturen har sjunkit till ca 20gr på dagen om det är soligt och ca 14-15 gr på kvällen. Idag skiner solen ,så det blir en fin dag. Imorgon skall vi på den "Svenska Hurtigrutten". Vi fick ju den resan som 75 års present av släkten som du kanske minns. Skall bli kul. Det lovas bra väder också.Ha det gott. Hälsa Seb och hans föräldrar. Puss o kram.

2011-08-12 @ 07:58:31
Postat av: emilia

Hej, ville bara säga att du har en bra blogg och önska dig en trevlig helg. Besökte Frankrike och Nice under sommarn och blev helt förälskad i stället och det är trevligt att läsa om dig som bor där, tack för en bra blogg :)

2011-08-13 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0