huvudvärk.

Har haft en otroligt jobbig huvudvärk sedan igår kväll. Trots flera värktabletter har den inte gett med sig. Och den här gången är det inte migrän utan mer värk bakåt nacken. Och så känner jag mig sådär seg och svag.

Men eftersom jag hade min lediga dag idag så ville jag ju in till Nice ändå så det gjorde jag. Träffade Seb vid halv fyra - halv sex när han hade sin paus. Vi satt och myste i Nice Etoile. Sen gick jag runt lite men insåg rätt snart att jag inte hade några krafter kvar. Bussen hem var dessutom alldeles fullproppad så jag fick ingen sittplats och fick lust att be någon om att få sitta för jag orkade verkligen inte stå mer. Kände mig alldeles gråtfärdig till slut.

Hoppas verkligen att detta gått över till imorgon för annars vet jag inte hur jag ska kunna jobba på. Men jag har ju inte så mycket val så jag får väl stå ut på mitt pass ändå och åka hem och lägga mig raklång i sängen sen...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kram kram stackare där.

pappa

2011-04-19 @ 21:04:36
Postat av: mormor

Hoppas huvudvärken har försvunnit. Du vet väl att man lätt får huvudvärk om man har druckit för lite vatten. Kroppen fodrar minst 2 liter vätska, helst vatten dagligen. När jag var ung var det orsaken till min ständiga huvudvärk. Sedan jag började med att dricka mycket vatten varje dag, har jag nästan aldrig huvudvärk. puss o kram gumman.

2011-04-20 @ 18:27:56
Postat av: Karin

mormor: Ja, jag har tänkt på det! Och jag har börjat dricka massa vatten nu. Men det har inte gått över. Får se hur det känns imorgon!



Kram på er båda

2011-04-20 @ 18:37:38
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0