juan-les-pins





Det blev ingen "vanlig" jobbdag idag heller eftersom de fortfarande håller på att ta ner muren. Så jag och Lavi tog barnvagnen till farföräldrarna och var där under dagen. På lunchen gick jag runt i Juan-les-pins och fick bli hämtad av farfadern för jag tappade bort mig. Gick i typ tre timmar, var helt slut sen.

Juan-les-pins är verkligen en liten turistort. Fast av det lyxigare slaget. Fina serveringar på stranden, snygga caféer, flott strandpromenad, små butiker med slampiga fluffiga kläder som kostar skjortan men ser ut att kosta en tia. Haha. Och så en massa stånd på promenaden som säljer glass, crepes, paninis, pommes frittes, våfflor, allt. Stranden är riktigt fin i och med att det är riktig sandstrand.

Tog lite bilder med mobilen så ni kan njuta lite. Ikväll har jag inget alls att göra, har köpt två tidningar som jag tänkt läsa. Seb har en match på kvällen så vi hinner inte ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0