bonjour bonjour!

Har precis ätit frukost. Byggarbetarna håller på med källaren och flyttar ut en massa grejer. Hoppas inte de är här hela dagen för jag hade sett fram emot att passa Lavi hemma idag. Har ju varit hos mor och farföräldrarna hela denna veckan med barnen. Farföräldrarna har en liten trädgård där Lavi åker runt med sin lilla motorcykel och prompt ska plocka av alla omogna frukter från planteringarna. Det finns liksom inte så mycket att leka med där så han blir mest gnällig eller gör sånt han inte får.

Här vet jag ju var allt finns och han har mer leksaker. Plus att jag har mina egna grejer här om jag skulle behöva något. Men vi får väl se när de blir klara, och hur föräldrarna planerat upp dagen. På måndag har i alla fall flickorna skola som vanligt igen, ser fram emot ett lite mer normalt schema!

Uppd: Familjen ska till synagogan så jag ska se över huset fram till 12 medan byggarbetarna flyttar omkring grejer. Kan ju inte klaga! Får se vad som händer efter lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0