onsdag

Onsdagen är äntligen avklarad! Den tråkigaste dagen på veckan och även den långsammaste. Extra långsamt eftersom vi måste spendera större delen av dagen hos farföräldrarna eftersom det kommer en kompis till mamman och städar här. Då är vi mest ute i deras lilla trädgård och det var svinkallt idag (med dessa mått mätt, cirka 16-17 grader) och jag frös ständigt.

Ikväll jobbar även S sent så vi kan inte träffas. Jag funderar på vad jag ska göra. Skulle kunna ta en cykeltur till Antibes eller så men det är ju inte så mycket som är öppet efter 19. Men jag skulle ju iofs kunna cykla lite ändå. Tråkigt att bara sitta hemma här tycker jag, finns absolut inget att göra i rummet förutom att sitta vid datorn. Och efter ett tag tröttnar man ju på det också. Jag skulle kanske kunna sätta i nån film i datorn och sysselsätta mig med...

Jag vet inte jag. Något vet jag som är bra och det är i alla fall att mamsen och pappsen kommer och hälsar på nästa vecka! Torsdag till söndag. Det ska bli megamysigt och det ser jag verkligen fram emot!

Nu vill jag mest ha fredag.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Om du tycker onsdagar är tråkiga där nere så jämför med om du hellre skulle vara i kalla och blåsiga Stockholm så här års. Ha det gott. Puss o kram.

2010-10-14 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0