måndag kväll / tisdag natt


Märkte att jag inte skrivit någon uppdatering idag. Har känt mig sådär halvdålig hela helgen (fysiskt sett) och idag har jag känt av allt möjligt. Halsmandlarna har varit svullna sedan i fredags och idag har jag mått illa och haft ont i halsen. Så när Lavi sov middag la jag mig och sov också.

Det har spöregnat idag så vi var inne hela dagen. Tittade på tecknat, lekte med bilar. Det är bara lite jobbigt när man mår dåligt för allt blir liksom lite jobbigare. Har verkligen inte mått jättedåligt men när man känner lite av varje så är man inte riktigt på topp.

Slutade lite innan 18 i alla fall och har precis kommit hem från Seb. Vi skulle kolla på filmen L'Arnacoeur med Vanessa Paradis men min energi tog slut gällande koncentrationen på språket. Så jag orkade helt enkelt inte kolla mer! Hjärnan arbetar ju på rätt bra ändå så det blev lite overload. Det slutade med att vi hamnade på Google och googlade fram kändisar vi tyckte var snygga. Det visar sig att vi har helt olika smak vad gäller manliga kändisar. Den vi hade gemensamt var Smith Jerrod i Sex and the city, som vi båda tycker är övermänskligt snygg. 

Hinner inte sova sådär jättemånga timmar i natt men 6 timmar åtminstone. Är jag helt död så sover jag under siestan, annars tar jag en promenad till Juan les pins. Skönt att komma ut lite och dessutom skulle vädret bli bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: Christine

Okej, ska kolla in River Island :-) Tack för tipset!



Den där filmen såg vi också när jag var i Paris. Hade hoppats på franska subs men det fanns inte. Det var segt att hänga med så jag satt mest på datorn, haha! Men den var ganska okej ändå.

2010-10-05 @ 11:38:27
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0