mam + pap on their way!

Flyget har gått och päronen anländer om cirka en timme. Hurray!

Lavi somnade i soffan idag innan lunch, jag försökte väcka honom men han sov så sött på min axel. Så jag bärde upp honom och så fick han sova middag direkt. Trots att han inte ätit. Klockan var trots allt halv tolv så det var nästan dags att sova ändå. Han får äta när han vaknat helt enkelt.

Och förhoppningsvis vaknar han lite tidigare vilket betyder att jag kan gå ut med barnvagnen och möta päronen! Känns inte fel alls. Vi kan promenera runt lite och leka i parken. Sen går jag tillbaka strax innan 18 och när jag slutat så är jag fri som en fågel.

Je suis très contente!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0