parfum

Eftersom jag fyller år nästa vecka och mina föräldrar kommer på besök på torsdag så ska jag få kolla ut en parfym som min mor ska köpa med sig på taxfree. Var på Sephora idag och luktade och har hittat två favoriter.

Dior Miss Dior Chérie
Miss Dior Chérie från Dior lanserades 2005 och är oemotståndlig, mjuk och frisk, med doft av jordgubbssorbet, jasmin och patchouli. Toppnot: grön tangerin och jordgubbsblad. Hjärtnot: viol, karamelliserade popcorn (what?), jordgubbssorbet och rosa jasmin. Basnot: mysk och patchouli




Lancôme Trésor In Love
Denna härliga doftsammansättning innehåller fruktigblommiga noter med en cederträbas.
Tresor In Love inleds med nektarin, bergamott, persika och päron. Hjärtat blommigt med turkisk ros och elegant jasmin, avslutas sedan med mjuk ceder.
 


Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 09:33:03
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0