FREDAG

Finally! Det är inget superväder idag, det är blött på marken men varmt ändå. Så trots att fransmännen anser det vara "dåligt väder" så vet ju jag att dåligt väder i Sverige är tio tusen gånger värre. För mig är det fortfarande bra väder!

Dagen består av att passa Lavi här hemma fram till lunch och sedan ta honom till parken efter att han sovit middag. Måste slänga in några grejer i tvätten också och slänga ner allt jag vill ha med mig i helgen. Hoppas han sover bra idag så jag har tid att fixa lite för igår sov han bara drygt en timme och sen skulle han prompt upp. Sen var han gnällig resten av dagen så det är ju inte idealt direkt. Bättre om han sover ut.

Ikväll ska jag och S på restaurang i Antibes eller Nice, sen förmodligen till någon pub i Nice. Helgen är helt oplanerad förutom utgång imorgon och sedan hoppas jag att det dyker upp något kul.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ha en skön o kul helg. Vädret hos oss är grått o mulet 11 grader varmt - ännu så länge. Själva har vi en häktisk helg framför oss. Roundance convention i dagarna 3. Vår klubb i Märsta är värd för arrangemangen så vi har mycket att stå i. Fast det är bara kul. Vi hinner dansa också , hoppas jag. Börje hälsar. Puss o kram.

2010-10-08 @ 10:33:28
Postat av: Mormor

Ha en skön o kul helg. Vädret hos oss är grått o mulet 11 grader varmt - ännu så länge. Själva har vi en häktisk helg framför oss. Roundance convention i dagarna 3. Vår klubb i Märsta är värd för arrangemangen så vi har mycket att stå i. Fast det är bara kul. Vi hinner dansa också , hoppas jag. Börje hälsar. Puss o kram.

2010-10-08 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0