ursakta bloggen...

Men jag har haft krangel med internet sedan i fredags. Mojligheterna att blogga har alltsa varit begransade! Det ar problem med min dator sa nu ar jag inne pa hemmets dator som givetvis inte har svenska tangenter.

Skulle ju kunna dra lite vad jag haft for mig i helgen i alla fall! Lordagen var regnig och ruggig sa den spenderades i Cap 3000. Hall i er nu! Vi at lunch bestaende av en god och generos sallad. Kopte ett bakverk pa ett patisserie som vi delade pa. Delade pa en glass. Kopte massa choklad med oss hem fran LaFayette Gourmet. Ar det helg sa ar det!

Pa kvallen var vi ute pa ett stalle i Juan les Pins, le Village. Trots att det ar mina trakter sa har jag inte varit ute i Juan les pins forut. Det var i alla fall en jattekul kvall! vi var ute bara vi tva men vi hade superkul anda. Riktigt snygg inredning i lite gammaldags lyxig stil och bra musik. En hel del ungdomar i och for sig men det kan man val ta.

Sondagen spenderades under tacket da det var ruggigt vader ute. Pa kvallen var vi pa en restaurang som heter La Toscana som ligger i St Laurent. Sjuuuukt god mat!! Vi satt ett bra tag och hade det mysigt och sen kandes det jattetrakigt att aka hem. Men nu ar det i alla fall tisdag och imorgon ar det mitten av arbetsveckan. Hoppas veckan gar snabbt for sen aterstar det en enda vecka innan jag far ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0