moules à volonté


Imorgon ska jag och S på en restaurang i St Laurent med obegränsat intag av musslor för ett och samma pris. Ett halleluja-moment för skaldjursälskare! Detta blir garanterat av nästa gången päronen kommer på besök, med en mor som älskar musslor lika mycket som jag.

Nu ska jag och min trötta kropp lägga mig raklång i sängen och sova. Efter restaurangbesöket imorgon blir det garanterat hemmakväll som gäller för oss båda. Känner jag mig själv rätt kommer jag somna vid 23-tiden. Det är ju dessutom det bästa sättet att somna på, när man är med den man tycker om. Av någon anledning somnar man så mycker bättre!

God natt på er däruppe i Sveariket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig Blogg.

Kolla gärna in min blogg.

mariaofsweden.blogg.se

2010-11-19 @ 21:52:49
URL: http://mariaofsweden.blogg.se/
Postat av: Pappa

God dag karin, har haft en hård arbetsvecka därför har jag inte läst dina inlägg men nu när jag ser att ni skall ligga raklånga och sedan somna i varandras armar: det känns bra att höra.

puss o kram.

pappa

2010-11-20 @ 15:01:57
Postat av: Ferferi

Jösses så gott!

2010-11-21 @ 23:13:22
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0