migrän...

Åh fy, jag har haft en så vidrig migrän sedan imorse. Det bara känns i hela kroppen. Ont i nacken, sprängande huvud, illamående...

Har inte alls kunnat äta lunch heller för det går liksom inte när man har migrän. Och det blir ju inte bättre heller av att gå med tom mage. Bara ännu mer obalans i kroppen. Tog två Treo imorse men det hjälpte inte ett dugg, sen hittade jag Effaralgan (som Ipren tror jag) här i ett skåp och slängde i mig. Fick även i mig en liten macka så nu hoppas jag att detta lugnar ner sig...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej igen! schyysta bilder, bra på er tillsammans, är det bruno som tagit den eller? nåväl ni ser ut att trivas med varann smile smile smile säjer pappa

2010-11-08 @ 19:58:02
Postat av: Karin

Hallå där! :) Nä i Italien var vi själva, vi ställde faktiskt kameran upp på en pelare helt enkelt och satte på själv-timern! Perfekt. Puss och kram

2010-11-09 @ 00:39:23
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0