101125

Torsdag idag, denna vecka har gått så sjukt snabbt så jag hänger inte alls med. Fredag imorgon? Känns som att det var måndag igår.

Det sjuka är även att jag efter denna vecka bara jobbar två veckor till innan jag blir ledig för jul. Sammanlagt är jag ledig minst 20 dagar! Varav jag kommer befinna mig i Sverige 9 av dem. Längtar redan till julskinka, gott bröd, chokladpraliner och att mysa framför sköna julfilmer på tv. Typ Ensam hemma och sånna filmer man kollade på när man var liten. Ska bli så underbart skönt att vara hemma ett tag!

Idag har jag och Lavi promenerat runt nästan hela dagen, har fått ordentligt med motion. Det blir ju liksom dubbelt också när man går med en välgödd 22-månadersunge i vagnen. Bra träning både för lårmusklerna och armarna. Gick in på ett Pharmacie och lyckades få ytterligare ett prov på en hudlotion. Har hittat en butik nära tågstationen med Vero Moda-kläder, massor av fina blusar osv. Tänkte titta in imorgon, har inte riktigt haft tid tidigare.

Annars vet jag inte riktigt vad helgen bjuder på. Slänger nog in ett inlägg imorgon också med en uppdatering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0