uttråkad

Herrejösses, ska jag vara hemma och inte göra någonting i två veckor?! Jag höll på att dö av tristess idag. Det var i och för sig jättefint väder och jag har legat ute på balkongen och bättrat på färgen. Men ändå... det är så lugnt här!!

Imorgon ska jag i alla fall luncha med mor min och sedan har jag en hel drös med saker jag behöver köpa, recept att hämta ut osv. Ska bli skönt att få lite nytta gjort! Ska även träffa lite folk denna vecka är det tänkt. Så det blir nog bra. Nästa vecka tar min kusin dessutom studenten, ska bli trevligt att träffa släkten som jag inte träffat på tre månader!

Tror i alla fall att jag bokar flygbiljett tillbaka den 1 istället för den 4, väntar bara på klartecken från familjen Tafani.


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Söt :)

2010-05-18 @ 14:23:27
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0