un jour très triste... mais un bonne dinêr

Såååå deppigt väder! Jag orkar inte med denna oändliga mängd regn. Idag hade jag skola mellan 3 - 6 och sedan sprang jag iväg för att äta middag med Tomas och Jenny som åker hem imorgon. En väldigt god (men onyttig) middag bestående av kött och pommes... men jag var så himla sugen på en ordentlig måltid. Har typ levt på omelett de senaste dagarna.

I alla fall, nu har jag bestämt mig för att boka flygbiljett hem den 14 maj ändå. Jag kommer alltså fortsätta ha kontakt med agenturen och så fort jag får ett erbjudande om en familj här i trakten så kommer jag ta första bästa flyg tillbaka. Men jag vill inte ta någon familj i en annan stad bara för att stanna kvar direkt efter kursen. Har till exempel kontakt med en familj i Paris som verkar jättetrevlig och så, men ja... Paris är ju inte Nice. Jag vill ju vara kvar här nere.

Så blir det alltså, för er som undrar. Så till er alla där hemma i Sverige, jag kommer hem den 14 och hur länge jag stannar beror alltså på när jag får en familj. Men jag kommer förhoppningsvis vara hemma ett par veckor i alla fall! Ska bli jättekul att träffa alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0