nästa vecka

Nästa vecka är alltså min sista vecka i Sverige på ett tag! Åker tillbaka den 1 juni och det ska bli helt underbart måste jag säga. Verkar som att sommaren börjat på riktigt där nu och dessutom ser jag fram emot att träffa folk där nere, se lägenheten osv. Nästa vecka ser ut som följande:

Måndag: Till hunddagis med vovven och skriva kontrakt, träffa kompis på eftermiddagen
Tisdag: Åka till Sickla
Onsdag: Fotografiska med mamma
Torsdag: Typ någon annan utställning vi ville gå på... + träffa kompis
Fredag: Min kusin tar studenten, stort firande!
Lördag: Eurovision, yeey!
Söndag: Mors dag! Middag med familjen osv.


Och på tisdagen bär det alltså av tillbaka. En god nyhet är dessutom att jag äntligen fått svar från han som har min kamera och han har lovat att skicka iväg kameran imorgon (efter många hot från mig). Jag vill ju få den innan jag åker igen! Lyckligtvis verkar det inte helt omöjligt nu.

 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kul att du snart ska åka tillbaka :)

Ska du stanna hela sommaren?

Kram

2010-05-24 @ 13:45:33
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0