någorlunda solig söndag

Har precis legat ute på balkongen och bättrat på brännan lite. Vet inte om jag fick någon färg, solen gick ju i moln rätt snabbt... blah.

I övermorgon drar jag alltså tillbaka till Nice. Börjar längta lite nu! Det var precis lagom att vara hemma två veckor, nu har jag hunnit träffa lite folk och fixa ärenden. Bara packningen som återstår nu. Skönt att ha hela dagen imorgon på mig att fixa det sista, det blir ett litet projekt att välja ut det man jag ha med tillbaka...

Ikväll blir en lugn mors dag-middag med familjen bestående av pizza. Ska bli mysigt! Jag är dessutom väldigt hoppfull över att min kamera kommer anlända imorgon, då den blev postad i måndags. Mer än fem dagar ska det tydligen inte ta. Annars får mina päron posta den till mig... men som sagt, vill ju väldigt gärna ha den innan.

Men nu ska jag återgå till att göra ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0