le soleil


En fet sol och 24 grader uppenbarar sig på vädersidan i DN. Åtminstone i östra svealand. HURRA! Inte för att jag har något att klaga på när det gäller vädret tidigare den här veckan. Men imorrn! Då ska jag ligga på balkongen heeeela dagen. Ett glas Cola light, iPoden, en solstol. Det är inte mycket mer man behöver egentligen.

Ett minus dock för att det kommer nån snubbe som ska påbörja våran bergvatten-någonting som ska installeras i källaren. Ogillar starkt när det kommer folk man inte känner hit, som byggfolk och så vidare. Speciellt när jag är ensam, det är ytterst obekvämt. Vet aldrig hur jag ska bete mig. Ändå är det de som borde vara obekväma eftersom det är mitt hem, men nä... så tänker man inte.

Idag är det för övrigt 11 dagar tills jag kommer tillbaka till Nice! Ska nog påbörja en packlista. Nu behövs ju lite andra kläder eftersom det är sommartider. Dessutom är det ju varmt till sent på hösten så behöver nog inte så mycket varma kläder med mig. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0