en Suède

Jag är hemma och jag njuuuuuuter! Vädret är runt 20 grader och sol så jag har latat mig på balkongen hela morgonen. Det var så himla skönt att komma hem! Har äntligen packat upp alla grejer också så nu har jag lite mer ordning i rummet.

Idag tänkte vi åka till Fjällgatan och käka glass! Tänkte bara ta det superlugnt medan jag är hemma, göra lite
ärenden och träffa folk. Måste kolla upp flyg också för återkomsten till Nice, ska se hur priserna ligger till.

Nu ska jag ut i det fina vädret! Vilken tajming man har.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack.. du har själv massor med fina bilder i din blogg. Jag hoppas att du kommer trivas riktigt bra i din lägenhet, efter att du njutit av din vistelse i Sverige så klart.

2010-05-15 @ 15:18:14
URL: http://cidhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0