dåligt väder-vecka på intåg...

Ja, enligt väderprognoserna ska det regna i princip hela nästa vecka. Kuuuul! Jag vet inte alls vad jag ska hitta på, det blir ju ingen strand i alla fall. Imorgon har jag lektion mellan 3-6 och på tisdag tänkte jag och Elaine gå till Chagall-muséet, annars känner jag att veckan inte innehåller så mycket av intresse...

Det är dessutom jättemånga som lämnat vår våning så det är lite dött och trist här nu. Hoppas det kommer lite nytt folk nästa helg (min sista vecka på skolan!) för idag kom det inga alls.

Nåväl, imorgon är en ny dag och förhoppningsvis blir den mer händelserik än denna.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra start på veckan iaf =)

2010-05-03 @ 10:27:42
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: mormor

Det blir perfekt för oss att komma dit nu när du inte har så mycket annat för dig. Vi riktigt längtar nu till nästa mångag.Förhoppningsvis har det regnat över tills det. Puss o kram.

2010-05-03 @ 11:15:19
Postat av: Christine

Min vecka är lika händelsefattig, haha. och ja, vädret suger även här. Och på fredag åker min kille på semester i 2 veckor. Inte mycket att se framemot med andra ord. Snyft snyft. Jag får tröstshoppa :-P

2010-05-03 @ 12:55:34
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0