besök i Nice!

Har precis slutat min lektion och ska om inte alltför länge möta mormor och Börje på tågstationen! Vädret är strålande så de kunde inte haft mer tur. Det har regnat hela helgen men nu skiner solen och temperaturen står på 18 grader i skuggan.

Får se vad vi hittar på, har nämligen inte planerat något alls för idag!

Var i alla fall till receptionen idag och bestämde möte med en som ska kolla mitt rum på fredag morgon då jag även ska få tillbaka depositionen. Skönt att ha det ordnat! Behöver bara skriva ut flygpapprena också men det kan jag göra imorgon.

P.S: Stötte precis på världens sötaste schweiziska kille som tydligen kom till vår våning igår. Jeeesus! han var inte dålig om man säger så. Kanske några år yngre men ändå. Skulle jag varit fem år yngre skulle jag varit dödskär i honom, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0