au pair agentur-möte


Mougins

Monaco

Jag har precis varit förbi au pair-agenturen igen och lämnat lite papper. Jag har fått kontakt med en familj via dem som bor i Monaco, som vill ha tillträde i juli. Fick se deras "dossier" idag med bilder osv, jäääklar vilket lyxplace de bor på. De har tydligen tre olika boenden, ett i Monaco, ett i Mougin (strax utanför Cannes) och ett uppe i alperna. Monaco bor de i under veckorna och Mougin på helgerna.

Agenturen gav dem mitt nummer och mina papper så om vi ska träffas blir det i helgen då jag kommer åka till Monaco och träffa dem. Blir nog spännande! Monaco är ju riktigt nära Nice, bara typ 15 minuter med tåg. Kvinnan på agenturen nämnde dock att de inte gillade tjejer som var ute mycket... haha. Men ja, det förstår jag ju själv att de inte gör. Men man vill ju kanske kunna gå ut ibland! Så hoppas att de inte förväntar sig att man ska sitta och dega på rummet varje kväll.

Men jag har som sagt lite tid på mig nu så samtidigt har jag inget emot att vänta lite extra på att få en familj i Nice. Vi får se helt enkelt, jag håller er uppdaterade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhh spännande! jag håller tummarna för dig! (sen såklart hade ju Nice vart bättre, det håller jag med dig om! :) ) Vi får ses snart Karin!! Jag vill jag vill! :) Kramar

2010-05-04 @ 22:48:24
URL: http://madlife.blogg.se/
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet

Spännande! :-) Hoppas de går igenom, o att de inte e för stränga med reglerna ;D

2010-05-06 @ 11:06:25
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: louize

tack :)

2010-05-11 @ 21:56:28
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0