tisdag


Jag fick en smärre chock idag när jag gick förbi det lokala boulangeriet och såg att skyltfönstrena var alldeles påskpyntade. Synd bara att man inte kan få äta svenskt lösgodis i det stora fina påskägget i år. Någon som har lust att posta lite lösgodis till mig??

Min vansinnigt goda middag. Var vrålhungrig idag eftersom jag inte ätit riktig mat på ett par dagar när jag legat däckad i feber. Idag köpte jag kyckling och gjorde en liten kompott av följande. Mums!


Jag är i alla fall frisk nu! Hinner inte skriva så mycket mer nu för ska träffa Johanna på en fika men imorgon lovar jag att skriva något lite mer innehållsrikt.

- 4 dagar tills mam+pap kommer!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAHA! :) Nej fan va kul. Men hur länge har du varit här? Vart i Nice bor du? Jaa, jag trivs bra här. Började faktiskt plugga förra måndagen, franska alltså. På International House, ligger i samma byggnad som Ipag (precis vid akropolis/musee de art som ni så flitigt besökt:) ) Hur länge hade du vart här sa du? Du trivs? Åka hem innan sommaren? vad är det för trams! :) Såg att du addat på face! Lovely!

2010-03-24 @ 00:22:52
URL: http://madlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0