stan


Var på stan idag med Sofie och Johanna och stötte på den här söta blusen på H&M för endast 9 euro. Men det sa inte riktigt klick så den fick stanna i affären. Fin var den i alla fall!

Vädret har varit väldigt konstigt idag, ena sekunden sol, andra molnigt, och så har det till och med kommit en liten skur under ett par korta minuter. Inget att lita på med andra ord. Men vi gick mest runt i affärer så det gjorde inte så mycket. Det är rea överallt här! Sofie shoppade ordentligt och kom hem med hela fem shoppingpåsar.

Imorgon är det alltså fredag, får se vad som händer då! Vet inte om jag ska ut med gänget från residenset eller om jag ska på bio med de svenska tjejerna. För att vara helt ärlig vet jag inte om det är så smart att gå ut nu innan jag känner mig helt "symptomfri". Vill ju inte riskera att bli sjuk ännu en gång... Får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men gud, den var ju jättesöt på dig!

2010-03-26 @ 13:04:06
Postat av: Karin i Nice

Tycker du jag ska köpa den?

2010-03-26 @ 13:12:38
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tycker absolut att du ska köpa den! Jättesnygg och billig dessutom.



puss

2010-03-27 @ 10:12:45
Postat av: Anonym

ÅÅH den blusen ska jag gå och köpa bannemig. Hoppas den finns kvar. 9euro- det är ju billigare än ett solariebesök! :)

2010-04-04 @ 20:38:55
URL: http://madlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0