lundi


Jag hittade havregryn på Monoprix!


Sååå gott... havregrynsgröt med en klick svartvinbärssylt till lunch.

Köpte även ett, tydligen tyskt fullkornsbröd som var väldigt gott. Fullt med fibrer!

Sådär, nu har jag fyllt kylen med lite nyttiga saker. Ägg, juice, bananer, till och med gröna ärtor. Och så fullkornsbröd och havregryn. Sen har jag även soppa i kylen. Nu klarar jag mig åtminstone en vecka!

Jag var ju i en ny klass idag, och gällande svårighetsgraden kändes det mycket bättre. Läraren var kanske inte sådär jätterolig, men det står man väl ut med. Det var i alla fall trevliga klasskamrater om än något underhållande. Det var flera asiater och man kan tro att det är fördomar men de är verkligen så sjukt mycket konstigare än alla andra. Antingen är de jättepratiga och fnissar åt allt och alla, eller så är de dödstysta med ett konstant gravallvarligt uttryck i ansiktet. Förstår mig inte riktigt på dem...

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Funkar det att ha saker i kylen nu? Är det ingen som tar dem? I sådana fall har nog mat-tjuven åkt hem.



Puss

2010-03-02 @ 12:29:34
Postat av: Karin i Nice

Ja, jag tror faktiskt tjuven har åkt hem. För har inte blivit av med något den här veckan! Jätteskönt att man kan ha grejer där.

2010-03-02 @ 12:52:10
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Christine

Hahaha, jag hade en sån där fnissare i min klass! Hon kunde inte få fram ett ord för att hon satt och fnissare generat varje gång hon öppnade käften. De är verkligen märkliga.

2010-03-03 @ 10:39:01
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0