la cuisine


Jag har nog inte visat bilder på köket så tog några bilder häromdagen. Inget speciellt alls men helt funktionabelt! Väldigt rymligt och ljust så det finns absolut inget att klaga på. Dessutom är det fint med balkongen man kan sitta ute på och utsikten över innergården.

Förresten måste jag säga att jag haft sån himla tur med mitt rum. För det första så kan man ju ha rummet åt andra hållet, det vill säga åt en trafikerad väg. Då kan man knappt ha fönstret öppet för det är mest billjud man hör då och man har ingen utsikt över innergården. Sen så har jag ju mitt dubbelrum! Så de andra (utom några enstaka som har det som jag, pga brist på enkelrum) har ett rum som är hälften så stort, och ingen utsikt mot den fina trädgården. Ibland slår det mig att jag haft rätt mycket flyt på den punkten!


Kommentarer
Postat av: Christine

Ok, vi tummar på det! Eller hur vi nu ska göra...? Haha! Jag började idag så du är lite efter dock ;-)

Till när?

2010-03-15 @ 20:37:39
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Mats

Äntligen fick man komma in i köket då da,

frisk och kry igen da??

får du behålla maten som ställer i köket?

2010-03-15 @ 22:20:52
Postat av: Karin i Nice

Hehe ja, nu fick ni lite bilder på det också! Jag är frisk och kry nu! Förkylningen kom och gick snabbt som tur var. Och det är ingen som stjäl maten längre, tror personen åkte hem för ett par veckor sedan :)



Nästa vecka kommer ni! Yehoo!

2010-03-15 @ 23:03:59
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0