kvällsinlägg

Har precis varit och firat St Patrick's day med ett gäng från residenset på ett ställe som heter Check Point. Det var kul! Men vi skulle egentligen gått till Wayne's men det var proppfullt så vi fick inte plats. Check Point går jag däremot inte till många fler gånger för killarna där var ganska obehagliga. Väldigt närgångna och skumma.

Det blir en del utgångar den här veckan känner jag på mig för på fredag ska vi till Wayne's och då ska även de svenska tjejerna jag lärt känna med! Så det kan nog bli väldigt kul. Sen skulle folk från residenset till en klubb jag inte varit på på lördag och då tror jag att jag hänger med. Om jag inte är alldeles död sen fredagen vill säga...

Nästa utmaning blir i alla fall att orka ta sig upp imorgon bitti. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0