friday evening

Berättade ju förresten inte att jag blödde näsblod igen imorse, i över en timme! Det slutade verkligen aldrig och jag blev nästan rädd ett tag att jag skulle förblöda här... obehagligt! Tror jag förbrukade en hel toarulle. Nu har jag och mor kommit till slutsatsen att jag kan vara allergisk mot huvudkudden, eftersom dessa symptom kommer när jag ska/har sovit. Har nog aldrig haft sån fruktansvärt jobbig hosta dessutom som jag har om nätterna, man får liksom ingen ro och det är så frustrerande när man behöver sova. Den nya tjejen från Brasilien sa till och med att hon hörde mig hosta hela natten. Så nu har jag slängt huvudkudden på andra sidan rummet. Hoppas bara inte det är huvudtäcket som är boven i dramat. Det återstår att se...

Har precis varit och köpt lite mat. Mjölk, en bit chèvreost och en nötfärsbiff. Haha. Tänkte att jag behövde en järnkick! Jag och holländskan Elena från våningen under ska ta det lugnt ikväll och kanske dricka lite vin till middagen. Har en vinflaska i kylen nämligen. 

Och nu är det alltså bara två dagar kvar tills mina kära föräldrar kommer på besök! Finalement!

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej igen! jag börjar att bli mkt. fundersam över att du aldrig blir frisk, prova det du precis gör: ta bort kudden öppna fönster etc lukter det något konstigt i lägenheten?

ps. jag har inte brytit benen men jag ramlade ändå några gånger i backen men är nu hemma igen.

kram vi hörs snart.

pappa

2010-03-26 @ 21:04:32
Postat av: Mamsen

Sov du bättre utan kudden?

2010-03-27 @ 10:11:40
Postat av: Karin i Nice

Ja, jag sov faktiskt bättre utan den. Fast vaknade mitt i natten och hostade en del ändå, men det var bättre i alla fall!

2010-03-27 @ 10:36:45
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0