a little better

Hade en helt vidrig natt. Hög feber, svettades säkert två liter och kunde bara inte sova. Låg bara och vred och vände mig, gud vad jobbigt det är! Till slut bestämde jag mig för att ta en Ipren trots att jag tänkt vänta till morgonen. Det var ett bra val för jag sov väl fem timmar i alla fall. Pallade bara inte att gå upp och göra mig i ordning till plugget så jag sov resten av morgonen! Det var välbehövligt.

Och när jag vaknade upp sen så var febern borta. Halsmandlarna värker fortfarande däremot. Jaja.

Var tvungen att gå och handla sen för hade nästan ingen mat i kylen. Herrejesus vad dyrt det är här med schampo och sådant. Ni anar inte vad Head & Shoulders schampo kostar till exempel. 80 spänn för en flaska!! Jag köpte de billigaste och det gick på runt 80 spänn för både schampo och balsam. Ändå sjukt dyrt!

Har inte så mycket annat att skriva just nu. Har ju legat däckad på mitt rum de senaste dagarna så har varken träffat de två nya som kommit till våningen eller hängt med i svängarna i övrigt. Hoppas jag träffar någon av dem ikväll, alltid spännande att se vad det är för personer.

På torsdag ska jag träffa Johanna, förhoppningsvis får jag med henne på bio också imorgon eller på tisdag för då är det cinéma réduit i hela Frankrike då det bara kostar 5 euro. Bra att passa på!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja precis, så säger man!:) Om du vill ha pengarna tillbaka så kan du säga att du vill bli "remboursé".



Krya på dig!

2010-03-22 @ 19:07:32
URL: http://marou.blogg.se/
Postat av: Sari

Jobbigt med nattsvettningar :P Hoppas verkligen att du är på bättringsvägen :)

2010-03-22 @ 19:15:42
URL: http://withfashion.blogg.se/
Postat av: mormor

Tycker så synd om dig när du är sjuk. Se till att äta allsidigt och mycket grönsake o frukt. Det gäller att stärka Immunförsvaret. Krya på dig hjärtevännen. Puss o kram.

2010-03-22 @ 19:48:31
Postat av: Anonym

Hej Karin i Nice! DU, jag har träffat sofie flera gånger, hon du har på bilder?! :) Jag har bott här sen i september! Vad gör du här? Aupair också? Var bor du? Adda gärna på fb: madeleine fredriksson :) Eller msn [email protected]

2010-03-22 @ 22:02:20
URL: http://madlife.blogg.se/
Postat av: kickan34

ok, skönt att de e bättre iaf :O :) Kram

2010-03-22 @ 22:47:59
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0