11 mars

Det är helt galet vilka nysningar man får ibland när man är såhär förkyld. Man blir ju helt mörbultad efteråt, känns som att man varit i en trombon!

Förkylningen är alltså inte bättre idag... Tror däremot jag blivit av med hostningarna, så det är ju ett plus. Men näsan rinner och ögonen är svullna. Känner mig inte särskilt fräsch alls! Dessutom är det så fint vädet ute men jag tror jag väntar lite med att njuta av solen. Just nu dränker jag mig bland pappersservetter tills förkylningen är ur kroppen...

Däremot måste jag ta mig till hamnen idag för att gå till den skandinaviska restaurangen Fjord. Det är nämligen så att jag har kontakt med en tjej som jobbar där och jag ska dit och köpa med mig lite svensk mat till vår fête på efter lektionen imorgon. Ska bli lite spännande att se hur det ser ut där! Kan nog vara bra att få lite frisk luft också. Det är en underbar promenadväg dit också längs med hela stranden, så jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0